آداب دمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

آداب دمنهور

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرت احلي الايام

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شهدعبده
طالب جديد
طالب جديد
شهدعبده

المحافظة : البحيرة
المدينة : إدكو

الجامعة : الإسكندريه فرع دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الرابعة
قسم : التاريخ
الشعبة : العامة

مرت احلي الايام Empty
مُساهمةموضوع: مرت احلي الايام   مرت احلي الايام Icon_minitimeالسبت 02 يوليو 2011, 23:43

ا انابجد مش مصدقه ان احنا خلاص خلاصنا واربع سنين مروا بسرعة بس انا بجد زعلانه لاني اناكان نفسي اسلم علي الدفعه كلها واقول لكل واحد محدش يزعل مني علي مدار الاربع سنين انابجد حبيت كل الدفعة وبجد معظم شباب الدفعة محترمين وانا شفت فيهم شهامة واخوه رغم عدم تعاملي معهم بس الانسان بيتعرف كويس ولالا المهم اتمني لكم صيف واجازه سعيدة تمياتي بالسعادة والامل والعمل والمستقبل الباهر سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام اتمني ان اري تعليقات من الدفعة Laughing Razz Basketball santa farao sunny Rolling Eyes يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييارب سسسسسسسسسسسسسسسسسسترك
اسلام عباس
طالب جديد
طالب جديد

المدينة : ايتاى البارود
الفرقة : الرابعة
الشعبة : عامة

مرت احلي الايام Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرت احلي الايام   مرت احلي الايام Icon_minitimeالأحد 10 يوليو 2011, 02:37

اكيد كانت ايام جميلة يا شهد انا كنت فى الدفعة الى قبليكم على طول وبجد كنت زعلان ومبسوط فى نفس الوقت كنت زعلان لان ايام الكلية انتهت وكنت مبيوط لانى انتهيت من الدراسة وهبدا حياتى العملية بقى ولكن جه موضوع الجيش لان الدفعة الى بعد الثورة دخلت كلها الجيش وهنبدا بعد الجيش بقى ان شاء الله نشوف ايه الى ممكن نعمله فى حياتنا عموما يا شهد اجمل ايام بجد كانت ايام الكلية وسلامى لكل دفعتى والدفعات كلها

مرت احلي الايام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلي دمعة
» انا عايزة احلي واجمل ترحيب