آداب دمنهور


 
الرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ليله القبض على بابسى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زملكاوى
عضو مميز
عضو مميز


الدولة : مصر
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاى البارود
الجامعة : الإسكندريه فرع دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثالثة
قسم : التاريخ
الشعبة : عامه
عدد المساهمات : 299
العمر : 26
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: ليله القبض على بابسى   الإثنين 07 سبتمبر 2009, 22:53

فكرت احكيلكم حكياته القط بابسي وحبيبته
يللا يا حلوين

صلوا علي النبي

عليه الصلاة والسلام

كان ياما كان


كان زمان بابسي

برئ وطيب

ورقيق


وكان
كل يوم
يروح عند بيت حبيبته
يغنيلها تحت البلكونه

يا عيني عليك
وعلي جمالك
يا بابسي


وكان
عايش حياته
مظبوط

ومهيص
وبيلعب بلياردو




ده لانه كان بيحبها بجد

وهي كانت تستاهل كانت اجمل قطه هو شافها



وكان بيرجع كل يوم بيته لوش الفجر وبيرجع ميت من كتر السهر

ده غير انه بقي فنان ورومانسي جدااااااااااا


وفي يوم

عمره ما خطر علي باله

شاف حبيبته

في وضع

خليع

مع قط الجيران
في الحمام

ومروقين
وعايشين حياتهم




مصدقش عنيه المسكين

وبصلهم
بزهووووووووول




اتصدم وبقت حالته النفسيه زفت


راح لدكتور يعالجه


اتعقد اكتر وبقي كل ما يقف قدام مرايه

يقول اوعي الاسد انا اسد انا ملك الغابه



من يومها

قرر الانتقام

من القطط كلها

واتقلب بابسي البرئ

لبابسي المجرم الشرير

القناص



واشتري رشاش

من اللي ميسموش

وقعديقتل في القطط

بمنتهي السعادة



لكن

بابسي المجرم المجروح

انقبض عليه

واستسلم وهو حزين


والله صعب عليا

المهم

ابن اللئيمة بابسي

عمل نفسة مجنون

عشان ميدخلش السجن


وعشان يحبكها

قعد يجري ورا

الناس في الشارع


والظاهر انه اتجنن بجد

فبدأ

يصطاد الفيران

بس عشان عقله بقه هس هس

كان فاهم الصيد غلط


ولما زهق بابسي من حياته


سلم نفسه


للعدالة




النهايات السعيدة
بابسي

وراء القضبان



وقعد يحلم بالقطة بتاعته



وعلي رأي المثل يا حلوين

اللي قالوه

اجدادنا



القطة المشمشية حلوة بس شقيه


زملكاوى

zamalkawy








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايمان احمد
طالب جديد
طالب جديد


الدولة : مصر
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
قسم : التاريخ
الشعبة : عامة
عدد المساهمات : 18
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليله القبض على بابسى   الإثنين 07 سبتمبر 2009, 23:26

هههههههههههههههههههههههههه جامدة اوى وthanks.زملكاوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زملكاوى
عضو مميز
عضو مميز


الدولة : مصر
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاى البارود
الجامعة : الإسكندريه فرع دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثالثة
قسم : التاريخ
الشعبة : عامه
عدد المساهمات : 299
العمر : 26
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليله القبض على بابسى   الثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 22:14

شكرا ايمان لتواجدك

ونورتى التوبيك ويارب يكون عجبك بجد








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
مشرف سابق
مشرف سابق


الدولة : مصر
عدد المساهمات : 1484
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليله القبض على بابسى   الأربعاء 09 سبتمبر 2009, 10:57



جامد التوبيك زملكاوى
هههههههه

نتمنى المزيد











الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emadmsamir
طالب ماسى
طالب ماسى


الدولة : مصر
المحافظة : البحيرة
المدينة : Damanhour
الجامعة : جامعة الإسكندريه
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
قسم : HISTORY
الشعبة : عــامـه
عدد المساهمات : 1742
العمر : 27
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليله القبض على بابسى   الجمعة 11 سبتمبر 2009, 17:04


  • جميل قوى يا زملــــكاوى $ فى انتظـــــار كل جديد و جميل منـــــك دوما $










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
برينسس الشيماء
مشرف سابق
مشرف سابق


الدولة : مصر
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
الجامعة : الإسكندريه فرع دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثالثة
قسم : التاريخ
الشعبة : عامه
عدد المساهمات : 2675
العمر : 26
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليله القبض على بابسى   الأحد 27 سبتمبر 2009, 23:54

hahahhaha[b]

thaaaaanks alooooooot 4 youuuuuuuuuuuuuu[/b]










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ليله القبض على بابسى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
آداب دمنهور :: استراحة الاعضاء :: استراحة الاعضاء-
انتقل الى: